Kérdezze munkatársunkat: +36 1 780 3529

Általános szerződési feltételek

Termékek, kínálat
Információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék – ahol ezt a jogszabályok előírják – használati utasítását az áruhoz mellékeljük. 

Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal – mielőtt az árut használatba veszi – jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz. Ügyfélszolgálatunk adatait az előző pontban találja. 

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett nettó ár, amely az általános forgalmi adót nem tartalmazza. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét. A viszonteladó partnereink, a rájuk vonatkozó kedvezményekre természetesen interneten keresztül történő vásárlás esetén is jogosultak. .

A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát fenntartjuk azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Silver Office  minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a Partner elállhat vásárlási szándékától. 

Megrendelés, szállítás
A 12.00 óráig leadott megrendeléseket még aznap feldolgozzuk és arról 2 munkanapon belül visszaigazolást küldünk, amely tartalmazza a megrendelt termék megnevezését, darabszámát, nettó átadási árát, és a telephelyünkön való rendelkezésre állás várható dátumát. Amennyiben nem kap visszaigazolást, az annak a jele lehet, hogy megrendelése nem érkezett meg hozzánk – ilyen esetben egy másik csatornán (telefon, skype) javasoljuk az egyeztetést.

A 12:00 óra után leadott megrendelések már csak a következő napon kerülnek feldolgozásra.

A raktárkészletünkön rendelkezésre álló termékeket a megrendelés feldolgozását követően leghamarabb 48 óra múlva tudjuk kiszállítani túrajárataink függvényében. Lehetőség van a megrendelt termékek postai úton történő átvételére is. A kiszállítás és a postai költségek a megrendelés értékének függvényében változnak. Lsd. Tájékoztató/ Szállítási feltételek menüpont alatt.

A Silver Office a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

A rendelt termékek helyszíni (telephelyünkön történő) átvételét munkanapokon 14:00 óráig biztosítjuk.

A megrendelés beérkezésétől számított 1 munkanapon túl a megrendelés lemondása vagy módosítása számunkra plusz költségekkel járhat (az áruk értékének 5-10%-a), ezért azokat áthárítjuk a megrendelő felé.

A megrendelő által a megrendeléskor megadott és általunk is elfogadott szállítási határidő több, mint egy héttel történő elhalasztása esetén az elkészült árukra tárolási díjat számolunk fel, amelynek mértéke az áruk nettó értékének egy ezreléke naponta.

Az árlistában, katalógusainkban, weboldalunkon található fotók tájékoztató jellegűek. Gyártóként cégünk fenntartja a jogot arra, hogy a termékeken előzetes értesítés nélkül kisebb változtatásokat hajtson végre.

Új Partnerek esetében cégünk kezdetben a szállítással egyidejű készpénzes fizetést alkalmaz, majd az üzleti kapcsolat elmélyülésével a Partner kérésére, a Silver Office  egyedi döntése alapján lehetőség van átutalásra a megállapított hitelkeret összegéig. Amennyiben egy Partnernek lejárt, kifizetetlen számlája van, annak kiegyenlítéséig csak készpénzes fizetésre szolgáljuk ki.

Garanciális ügyintézés/bejelentés
Reklamáció esetén lehetőséget biztosítunk személyes és online történő hibabejelentésre egyaránt. Elektronikus bejelentés esetén kérjük, hogy kattintson a webáruház kapcsolat  menüpontjára az info [kukac] silveroffice.hu kérjük . A szükséges adatok megadását követően rövid időn belül felkeressük a megadott elérhetőségek egyikén és tájékoztatjuk az ügyintézés módjáról.

A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap jótállást vállalunk. Ettől bizonyos esetekben eltérhetünk, de ezt minden esetben külön feltüntetjük.

Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt jótállási jeggyel és az eredeti számla egyik példányával érvényesítheti, ezért kérjük, hogy ezen iratokat gondosan őrizze meg. Elveszett jótállási jegyet nem áll módunkban pótolni. A jótállási jegyen történő bármilyen, utólagos javítás, törlés vagy átírás, valótlan adatok bejegyzése a jótállási jegy érvénytelenségét vonja maga után.

A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik.

A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét, vagy a termék díjmentes javítását. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat, és a vételárat kérheti vissza.

Árak
A weboldalon feltüntetett áraink bruttó árak és tájékoztató jellegűek, az árváltoztatás jogát fenntartjuk.